עיצוב מרפסת צרה וארוכה

בישראל יש לא מעט בניינים עם מרפסת קטנטנה או מרפסת צרה וארוכה וזו בוודאי איננה סיבה לא לפנק את עצמכם ובני ביתכם בעונג שיש בישיבה במרפסת. גן בגג מתמחים בהקמה ועיצוב של גינות במרפסת, עיצוב מרפסת צרה וארוכה, קטנה או מרפסת פנטהאוז גדולה.

ישנם לא מעט אתגרים בעת עיצוב מרפסת צרה וארוכה, זאת בשל צמצום האפשרויות לשחק ולעצב את החלל כפי שהיינו רוצים. מצב זה לעיתים גורם לנו לוותר מראש על המרפסת ועם הזמן היא הופכת לחדר האחסון של הבית. לכן כדי לנצל את המרפסת שלכם כהלכה או שאם אתם מחפשים השראה או רעיונות, צפו בתמונות ואל תהססו לפנות אלינו!

 


לקבלת הצעת מחיר צרו קשר

יואב, רצינו להודות לך על העבודה המקצועית והמסורה שביצעת במרפסת של דירתנו. אנחנו מאוד מרוצים וממליצים עליך בחום! זיוה ובני, הוד השרון
יואב, בוקר טוב! תהנה כמונו מהתוצאה שהיא פרי תכנונך! מעשה ידייך להתפאר פשוט נהדר.. שי, תל אביב

עם מעט יוזמה שלכם או באמצעות שירות עיצוב מרפסות של בעל מקצוע, כפי שתראו כאן בתכנון נכון אפשר להפוך את המרפסת לאזור ישיבה נעים, מזמין ומרגיע. ככלל אצבע, במרפסות ארוכות וצרות לא נעמיס באלמנטים עיצוביים ונשתדל למקד את העיצוב בקירות המרפסת, מיקוד באלמנט עיצובי אחד וכן נעשה שימוש באלמנטים לגובה. לזה גם נתייחס בעת סוג הצמחייה והאדניות שנבחר למרפסת, אשר יהיו צרות והצמחייה תבחר ככזו שצומחת לגובה.


במידה ויש מרפסת צרה וארוכה מאוד, נוכל לחלק אותה לאזורי ישיבה ולבצע חציצה עם אדניות גבוהות וצרות, כך שבאזור אחד אפשר לזרוק פופ ישיבה או נדנדת יחיד ובאזור ישיבה אחר ספה דו מושבית. כמו כן אם יש לכם תוכניות לארח רצוי לאבזר את המרפסת בכיסאות מתקפלים שיוצאים החוצה רק כשיש אורחים.


העיצוב תמיד יהיה דינמי וישתנה בהתאם למידת האורך ורוחב המרפסת, כך אם יש לכם מרפסת צרה וארוכה וגם קטנה בגודלה נשקול להשתמש בפינת קפה וצמחיה או לחילופין אזור הישיבה המסורתי יוחלף בבר ישיבה וכסאות גבוהים, כך ניתן יהיה לשבת וליהנות מהנוף הנשקף.

מאמרים אחרונים