עיצוב מרפסת 10 מטר

מרפסות באות בכל מיני גדלים, מרפסות קטנות ומרפסות גדולות, על שלל גווניהן.
גודל המרפסות לא רלוונטי כל עוד ממצים את הפוטנציאל המקסימלי. בעוד יש שיגידו שהקטנות למשל אינן שימושיות, יהיו כאלה שלא יסכימו. הכל כמובן אינדיבידואלי.

כיצד ניתן לדוגמה לעצב מרפסת 10 מטר?

בואו נבטל מיתוס מוכר: "בשנה הבאה נשב על המרפסת", אז לא - לא צריך לחכות לפסח כדי לחדש את המרפסת ולעצב את המרפסת מחדש. עם ראש יצירתי וכוח רצון, השמיים הם הגבול - עיצוב מרפסת 10 מטר למשל יכול להפוך לחלום בעזרת עבודה נכונה, בין אם מדובר במרפסות רחבות או צרות, קטנות או גדולות.

אין דבר מרגיע יותר מלהגיע הביתה, להכין כוס קפה (או תה, עניין של טעם), לצאת למרפסת ולקרוא ספר טוב או אפילו רק כדי ליהנות מהאווירה והצמחיה.


לקבלת הצעת מחיר צרו קשר

פרוייקט עיצוב מרפסת 10 מטר בתל אביב

בתחילה, נתבקשנו לבנות תכנון עבור עיצוב מרפסת 10 מטר - המרפסת הייתה ריקה ומוזנחת, ללא אווירה ביתית ונינוחה. לאחר שיחה עם דיירי הבית, לאחר התרשמות ותיאום ציפיות - יצאנו לפעולה -

מרפסת בתל אביב בקומה החמישית, עוצבה מחדש לסגנון נקי, מינימליסטי, עיצוב מרפסת 10 מטר עם ריהוט גן של כיסאות ושולחן, ניחוחות צמחייה צבעונית וצמחי תבלין, וקבלת תחושה של פינה נעימה לנוח בה, ובמקרים מסויימים אף להתרברב.


גן בגג מתמחים בהקמה ועיצוב גינות גג ומרפסות - עיצוב גינות בגג, עיצוב גינות במרפסת ואף עיצוב מרפסת פנטהאוז גדולה. האתגרים הם לא קטנים, אך יחד עם זאת, בעת משחק נכון עם החלל שברשותכם, ניתן לתכנן ולעצב את החלל כפי שהייתם רוצים.

יואב, רצינו להודות לך על העבודה המקצועית והמסורה שביצעת במרפסת של דירתנו. אנחנו מאוד מרוצים וממליצים עליך בחום! זיוה ובני, הוד השרון
יואב, בוקר טוב! תהנה כמונו מהתוצאה שהיא פרי תכנונך! מעשה ידייך להתפאר פשוט נהדר.. שי, תל אביב