עיצוב מרפסת שמש 12 מטר

עיצוב מרפסת שמש עשוי להפוך את המרחב החיצוני שלכם למקום נוח ומזמין להירגע בו, לארח וליהנות מהשמש. בעת תכנון מרפסת שמש בגודל 12 מטר, חשוב לקחת בחשבון גם את הצורה וגם את הפונקציונליות.

לפני שנעבור לתמונות כמה מילים, תחילה יש לחשוב על הפריסה ועל גודל החלל, כמו גם על סוגי הפעילויות שאתם מתכננים לעשות בו, כמו למשל אכילה, קריאה, גידול צמחים, שיזוף ועוד. לאחר מכן, עליכם לשקול את החומרים בהם תרצו להשתמש מבחינת הריצוף והרהיטים.

על מנת ליצור אווירה מסבירת פנים, ניתן לשלב צמחים כמו למשל פרחים באדניות / מיכלי שתילה מותאמים, או צמחי תבלין, גינה אנכית למשל, לצד הוספת תאורת סביבה עם אורות חוטים או פנסים. כמו כן, גם כדאי לשקול הוספה של הצללה, כמו למשל פרגולות, שמשיות, סוככים ועוד, על מנת לספק הקלה והגנה מפני קרני השמש.

לבסוף, יש לבחור ריהוט נוח ומסוגנן, כמו למשל כיסאות חוץ, שולחנות וספסלים, המשלימים את האסתטיקה העיצובית הכוללת של מרפסת השמש שלכם. עם תכנון נכון, עיצוב מרפסת שמש עשוי להפוך ל"הרחבה" יפה ופונקציונלית של הבית שלכם.

עיצוב מרפסת שמש

מרפסת שמש בגודל 12 מטר נחשבת למרפסת יחסית סטנדרטית אך למען האמת לא משנה מה גודל המרפסת, כל עוד ממצים את מלוא הפוטנציאל שלה, בין אם עיצוב מרפסת קטנה או גדולה. בעוד שישנם אנשים שיטענו כי המרפסות הקטנות אינן שימושיות, יהיו כאלו שלא יסכימו עם הטענה - הכל אינדיבידואלי.

עיצוב מרפסת שמש 12 מטר למשל דורש תכנון בעקבות הגודל, אך מרפסת זו אינה פחות פרקטית ממרפסות אחרות - עם תכנון, עיצוב ועבודה נכונה, גם עיצוב מרפסת שמש 12 מטר יכול לשלב היטב פרטים שיגרמו לה להיראות גדולה יותר מאשר היא במקור.

גדלים נפוצים נוספים למרפסות: 

 

יואב, רצינו להודות לך על העבודה המקצועית והמסורה שביצעת במרפסת של דירתנו. אנחנו מאוד מרוצים וממליצים עליך בחום! זיוה ובני, הוד השרון
יואב, בוקר טוב! תהנה כמונו מהתוצאה שהיא פרי תכנונך! מעשה ידייך להתפאר פשוט נהדר.. שי, תל אביב